Activitatea s-a desfășurat la clasa a IX-a C și a IX-a A sub îndrumarea doamnelor profesoare Medan Sidonia, Gigan Tenzica și Lucia Luca.
Elevii au prezentat două proiecte Power Point referitoare la rolul etichetării, la elementele unei etichete, la normele care reglementează etichetarea, și inclusiv la modificările cheie aduse de Uniunea Europeană.
Elevii au urmărit proiectele și au identificat pe fișe de lucru elementele specificate pe diferite etichete ale unor produse. Au prezentat apoi elementele găsite pe etichetele primite. S-au analizat ingredientele, compoziția chimică, valoarea energetică, data expirării și denumirea producătorului. S-au comparat diferitele etichete și s-a observat ceea ce este specific fiecărui produs.
Elevii au fost încântați să afle date despre produsele consumate în pauze și nu numai.
Elevii au analizat etichetele alimentelor și s-au obișnuit să urmărească aceste elemente la produsele pe care le vor cumpăra.
Activitatea și-a propus să urmărescă analizarea etichetelor și din punct de vedere nutrițional, iar elevii să fie mai atenți la produsele achiziționate.